AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
A1 愛知工業大学研究報告 >
3.愛知工業大学研究報告 .B(1976-2007) >
28号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11133/917
|
タイトル: | ソフトドリンク市場における知覚ポジショニングの研究 |
その他のタイトル: | ソフト ドリンク シジョウ ニオケル チカク ポジショニング ノ ケンキュウ Study of Perceptual Positioning in the soft drink market |
著者: | 寺本, 和幸 TERAMOTO, Kazuyuki |
発行日: | 1993年3月31日 |
出版者: | 愛知工業大学 |
抄録: | In method of market structure and competitor's positions, structure is essential in product development. New products must target occupayed areas by existing competitors. This report demonstrates the investigation of sturucture and positions in the soft drink market through a suvey of 250 consumers. The aim in this investigation, the market sturucture is searched that new product may be set into opportunity space. |
URI: | http://hdl.handle.net/11133/917 |
出現コレクション: | 28号
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|