DSpace DSpace 日本語
 

AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
A3 経営情報科学誌 >
第15巻 第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11133/3847

Title: 企業の農業参入における現状分析 : マーケティング論からのアプローチ
Other Titles: キギョウ ノ ノウギョウ サンニュウ ニオケル ゲンジョウ ブンセキ : マーケティングロン カラ ノ アプローチ
Authors: 小林, 富雄
橋本, 実紗
伊藤, 充
KOBAYASHI, Tomio
HASHIMOTO, Misa
ITO, Atushi
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: 愛知工業大学経営情報科学学会
URI: http://hdl.handle.net/11133/3847
Appears in Collections:第15巻 第2号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
経営情報科学誌15巻2号(p33-p47).pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback