AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
A1 愛知工業大学研究報告 >
4.愛知工業大学研究報告 (2008-) >
54号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11133/3494
|
タイトル: | 消費者金融会社の情報発信 : ホームページのあり方を考える |
その他のタイトル: | ショウヒシャ キンユウ ガイシャ ノ ジレンマ : ホームページ ノ アリカタ オ カンガエル Information Dissemination of Consumer Finance Companies : Considering the Role of the Website |
著者: | 加藤, 里美 KATO, Satomi |
発行日: | 2019年3月31日 |
出版者: | 愛知工業大学 |
抄録: | Companies should have responsibility to inform the risk of a voluntary bankruptcy. The purpose of this paper is to discuss whether the effect of information regarding a voluntary bankruptcy on the website. We show that informing the risk of a voluntary bankruptcy has an effect on borrowers’ action. |
URI: | http://hdl.handle.net/11133/3494 |
出現コレクション: | 54号
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|