AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
A1 愛知工業大学研究報告 >
4.愛知工業大学研究報告 (2008-) >
51号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11133/3095
|
タイトル: | 空港マーケティングに向けての一考察 |
その他のタイトル: | クウコウ マーケティング ニムケテ ノ イチ コウサツ A note on airport marketing |
著者: | 小橋, 勉 許斐, ナタリー 藤川, なつこ KOBASHI, Tsutomu KONOMI, Natalie FUJIKAWA, Natsuko |
発行日: | 2016年3月31日 |
出版者: | 愛知工業大学 |
抄録: | "The increasing significance of airports in Japan due to the country’s inbound tourist policy and the upcoming Tokyo Olympic Games in 2020 raises the necessity of focusing on a still not widely spread area in airport business, i.e. airport marketing. In this research note, the research team gives an overview of airport marketing by first reviewing research on airport business, and then identifying the relation between airport business and airport marketing. The team points out that airport marketing can be expanded to the aspects of the aviation side at airports by analyzing the case of the construction of a second runway at Chubu Centrair International Airport." |
URI: | http://hdl.handle.net/11133/3095 |
出現コレクション: | 51号
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|