AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
A1 愛知工業大学研究報告 >
4.愛知工業大学研究報告 (2008-) >
48号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11133/2135
|
タイトル: | 締切でやる気を起こさせる-言語スキル向上のための学習ルーチンの確立 |
その他のタイトル: | シメキリ デ ヤルキ オ オコサセル ゲンゴ スキル コウジョウ ノ タメ ノ ガクシュウ ルーチン ノ カクリツ Deadline Driven - Establishing Study Routines to Improve Language Skills |
著者: | クレイトン, ロバート CLAYTON, Robert |
発行日: | 2013年3月31日 |
出版者: | 愛知工業大学 |
抄録: | This article discusses the effectiveness of weekly deadlines as a teaching tool to help students establish and maintain study routines while learning English as a foreign language. Results from a 2-year case study are discussed in terms of motivation and study habits while reviewing online forum activity data for 318 freshman university students who were taught by the same native English-speaking teacher at Aichi Institute of Technology. |
URI: | http://hdl.handle.net/11133/2135 |
出現コレクション: | 48号
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|