| 
AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
 A1 愛知工業大学研究報告 >
 4.愛知工業大学研究報告 (2008-) >
 45号 >
 
        
            | このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/11133/1462 |  
 
| タイトル: | 英語学校において英語能力が不十分な学生のための言語サポートプログラム |  | その他のタイトル: | エイゴ ガッコウ ニオイテ エイゴ ノウリョク ガ フジュウブン ナ ガクセイ ノタメノ ゲンゴ サポート プログラム Language Support Programs for Limited English Proficiency Students in English-Speaking Schools
 |  | 著者: | Mark, Offner |  | 発行日: | 2010年3月31日水曜日 |  | 出版者: | 愛知工業大学 |  | 抄録: | One of the more difficult challenges faced by English-speaking schools throughout the world is the successful integration of limited English proficiency (LEP) students into the mainstream class ensuring the successful learning of grade-level content while limiting stress to the students. Currently the field is obscured by a variety of models and terminologies that are described and used in different and conflicting ways making it difficult to determine which programs are most practical for a given situation. This paper introduces a unique organizational structure to establish clarity and uniformity in describing the common programs noting strengths and weaknesses to identify suitable models for a variety of academic settings. |  | URI: | http://hdl.handle.net/11133/1462 |  | 出現コレクション: | 45号 
 |  
 
    
     
 このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。   |