DSpace DSpace English
 

AIT Associated Repository of Academic Resources >
A.研究報告 >
A1 愛知工業大学研究報告 >
3.愛知工業大学研究報告 .B(1976-2007) >
31号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/11133/1007

タイトル: 視線検知による3次元画像処理
その他のタイトル: シセン ケンチ ニヨル 3ジゲン ガゾウ ショリ
Three-dimensional computer graphic process react to point of view
著者: 山梨, 貴弘
加藤, 厚生
YAMANASHI, Takahiro
KATO, Atsuo
発行日: 1996年3月31日
出版者: 愛知工業大学
抄録: To realize the virtual reality system needs high speed computer graphic processing technology. In a virtual reality system, graphic computers have to compute twenty four hundred million polygons per second to show television like animation. It is impossible for a present computer system. This paper proposes a improvement method for a three-dimensional computer graphic processing speed by separates two conditions of clear and unclear region of sight. In unclear region we have poor eye-sight. That is able to make reduce polygon data. By some experiments we got a result that the process speed was improved twice.
URI: http://hdl.handle.net/11133/1007
出現コレクション:31号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
紀要31号B(P7-12).pdf1.01 MBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください